مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 17:012023-07-07ورزشي

امیرغدیر | افتتاح زورخانه خیر ساز بادرود+تصاویر و فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، هم زمان با عید سعید غدیر خم  با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، نماینده مردم نطنز بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه بادرود و جمعی از مسؤولان و ورزشکاران، زورخانه خیر ساز قمر بنی هاشم بادرود افتتاح شد.

  جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این آیین اظهار کرد: بهشت خیرین در استان اصفهان است، امروز روز عید غدیر خم در شهر بادرود زورخانه خیرساز به بهره برداری رسید حضور خیرین باعث خیرات و برکات متعددی است که در حوزه ورزش اتفاقات خوب و فاخری افتاده و امروز در شهر بادرود به دستان توانای حاج رضا گودرزی این مکان مقدس ساخته و به مردم خوب شهر بادرود تقدیم شد.

  وی بابیان اینکه ورزش زورخانه ای موجب تقویت فرهنگ پهلوانی خواهد شد، تصریح کرد: فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، به عنوان میراث معنوی ایرانیان شناخته می شود و با قدمت باستانی  در تفکرات و عقاید تک تک مردم ایران جا خوش کرده است و بدون شک، پهلوانان در ورزش جسم و ورزش روح خبره هستند.

رحمت الله فیروزی پور نماینده مردم نطنز بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح زورخانه قمر بنی هاشم بادرود اظهار کرد: حقیقتاً امروز خیرین در همه حوزه ها فعالیت چشمگیر و قابل تقدیری دارند و این زورخانه هم به همت بلند پهلوان رض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرغدیر | افتتاح زورخانه خیر ساز بادرود+تصاویر و فیلم

امیرغدیر | افتتاح زورخانه خیر ساز بادرود+تصاویر و فیلم